پارک آبی قطر در دوحه

پارک آبی دوحه قطر در یک نگاه

پارک‌های‌ موضوعی یا تم‌پارک‌ها یکی از اصلی‌ترین جاهای تفریحی قطر هستند که خانواده‌ها برای خوش‌گذرانی در تعطیلات انتخابشان می‌کنند. از بین پارک‌های موضوعی مختلف، پارک های آبی قطر یکی از پربازدیدترین جاهای تفریحی قطر هستند که وقت‌گذرانی در آن پر از هیجان است.

آکوئا پارک دوحه با وسایل بازی متنوع، سرسره‌های مختلف، رستوران‌ها، استخرها و فروشگاه‌هایی که دارد حسابش از بقیه پارک های آبی قطر جداست. بازدیدکنندگان قرار است اوقات خوشی در این پارک داشته باشند و یک خاطره فراموش‌نشدنی بسازند. پس اگر دنبال یک تجربه هیجان‌انگیز هستید، باید به فکر برنامه‌ریزی برای سفر به قطر باشید.

دهکده‌ای به سبک آفریقایی

یک دهکده آبی درست در مرکز پارک آبی دوحه قطر قرار دارد که با یک پل چوبی به قسمت‌های دیگر پارک متصل می‌شود. در این دهکده، سرسره‌هایی به شکل حیوانات مختلف ساخته شده که کودکان حسابی عاشقش خواهند شد. در جای‌جای دهکده هم پر از چترهایی است که مهمانان می‌توانند ساعتی زیر سایه‌شان استراحت کنند و شاهد بازی و شادی بچه‌ها باشند.

قایق‌سواری

یکی از وسایل بازی آکوئا پارک دوحه، یک قایق با تم فضایی است که از بالای برج ۲۰ متری داخل یک تونل شیشه‌ای رنگین‌کمانی سر می‌خورد. بخش هیجان‌انگیز ماجرا این است که طول تونل حدود ۱۵۰ متر است و در آخر مسیر، قایق شما را به سمت یک حوض بزرگ آبی هدایت می‌کند.

اتاق بازی دزدان دریایی

وقتی صحبت از پارک آبی می‌شود، فکر می‌کنم بهترین بازی برای این موقعیت جذاب، بازی دزدان دریایی باشد. پارک آبی دوحه قطر یک فضای بازی با تم دزدان دریایی دارد. خلیج دزدان دریایی یکی از ماجراجویی‌های مورد علاقه کودکان و پر از سرسره‌های رنگارنگ و یک سطل بزرگ آب است که روی سر بچه‌ها می‌ریزد. احتمالا شما هم به عنوان یک بزرگسال هوس کنید برای چند ساعتی در این پارک آبی دزد دریایی شوید!

استخر موج

یکی از جاذبه‌های آکوئا پارک دوحه، استخر موج است. این استخر موج دارای شش الگوی موجی با شدت‌های مختلف است که در عرض چند دقیقه فضا را به یک دریای پرتلاطم و هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند و حس رابینسون کروزوئه در میان آب‌های سرگردان به شما می‌دهد.

هزینه بلیط پارک آبی قطر

قیمت بلیط پارک آبی دوحه قطر بسته به سن و قد افراد متفاوت است، چون هر بلیط، مختص بازی‌های مخصوص رده سنی و قدی مشخصی است. برای جلوگیری از اتلاف وقت و راحتی بیشتر، می‌توانید بلیط‌های خود را به صورت آنلاین تهیه کنید.

ساعت کاری آکوئا پارک دوحه

زمان‌بندی فعالیت پارک آبی دوحه قطر طبق برنامه زیر است:

  • یکشنبه تا چهارشنبه: از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب
  • پنجشنبه (روز بانوان): ۱۱ صبح تا ۹ شب
  • جمعه: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • شنبه (روز خانواده): ۱۰ صبح تا ۸ شب
  • پارک آبی روزهای دوشنبه تعطیل است.
www

فهرست مطالب

بحث و گفتگو

اولین نظر دهنده باشید “پارک آبی قطر در دوحه”